Kinderkleding zit in de lift  

Kinderkleding zit in de lift

Kinderkleding zit in de lift Vooral luxemerken en tienerkleding tekenen voor een stijging Edited volgde de nieuwe collecties bij 45 van 's werelds grootste kledingwinkels en ontdekte dat kinderkleding in het eerste kwartaal van dit jaar met 14 procent was gestegen in vergelijking met twee jaar geleden, terwijl de verkoop van kleding voor volwassenen met 6 procent is gedaald. Markt voor tienerkleding groeit Uit de gegevens blijkt dat vooral de tienermarkt groeit. In de eerste kwartalen van 2016, 2017 en 2018 vertoonde tienerkleding een stijging van 29 procent. Die groei overtreft elke andere leeftijd van kinderkleding, waarbij babykleding de minste beweging ziet. Bij tienerkleding moeten retailers goed focussen op de klanten, gezien hier een aangepaste marketing nodig is. Tieners reageren snel op trends en hun sociale referenties bewegen met een virale snelheid. Luxe wordt mainstream In 2016 vertegenwoordigden luxemerken 4 procent van de kinderkledingmarkt. Nu is dat ...

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kboetiek 

Kboetiek maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.