- 13 september 2018
- Door Heleen Castel
- | 2 min. leestijd
Aerosleep in gloednieuw jasje
Aerosleep 2.0 ging van start op 1 september met een nieuwe uniforme verpakking. Daarnaast is er nieuw PoS materiaal dat helpt om de producten en technologie sneller en duidelijker toe te lichten aan jonge ouders. Ook is er een uniek mobiel 'experience lab' dat tijdelijk in een winkel kan geplaatst worden zodat consumenten zelf de kans hebben om de kwaliteiten van onze technologie te testen. De nieuwe website biedt zowel productinfo als algemene informatie over veilig slapen. Met de doorgevoerde rebranding doen ook drie nieuwe kleuren hun intrede: de hoeslakens zijn vanaf nu ook beschikbaar in Soft Pink, Pine Green en Steel Bleu. Ook de bed bumpers zijn verkrijgbaar in Soft Pink en Pine Green voor een perfecte match in het kinderbed.
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.