- 28 november 2019
- | Bron: Aannemer
Kmo's geven jaarlijks minstens 716 miljoen euro uit aan sponsoring
Kmo's geven jaarlijks minstens 716 miljoen euro uit aan sponsoring 6e editie 'Dag van de Ondernemer' Op vrijdag 22 november organiseerden Unizo en het Vlaams Agentschap Innoveren en Ondernemen (Vlaio) de 6e editie van de ‘Dag van de Ondernemer’. Op die dag wordt bijzondere aandacht gevraagd voor de vele ondernemende mensen die de economie elke dag doen draaien en voor welvaart zorgen. Daarenboven zijn ze ook verantwoordelijk voor sponsoring. Uit een enquête van Unizo is gebleken dat Vlaamse en Brusselse kmo’s op jaarbasis minstens 716 miljoen euro aan sponsoring uitgeven. Dat geld gaat naar sportverenigingen, culturele organisaties, goede doelen, jeugdbewegingen, scholen, buurtwerkingen, openbare diensten … In de enquête gaf 8 op de 10 Vlaamse en Brusselse kmo’s aan in het recente verleden één of meerdere initiatieven te hebben gesponsord. Daarbij besteedt iets minder dan 1 op 5 ondernemers maximum 250 euro op jaarbasis aan sponsoring. Voor 40% gaat het om een bedrag ...
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.