Spectaculaire wedstrijd laat Batibouwbezoekers aan gevel hangen

Wienerberger Wall Experience krijgt Best Experience Award

Op de stand van Wienerberger waren tijdens Batibouw de gekste capriolen te zien. De fabrikant organiseerde er namelijk een spectaculaire wedstrijd voor particulieren, waarin een gigantische spiegel en een Wienerberger gevel centraal staan. De bedoeling van de Wienerberger Wall Experience was om gekke posities aan te nemen, ze op social media te posten, en zo kans te maken op een citytrip. Dagelijks werd de deelnemer met de meest originele foto beloond. James Cooke gaf op 23 februari alvast het goede voorbeeld.
Dankzij de hoge spektakelwaarde voor de omstaanders en het unieke fotografische souvenir voor de deelnemers werd de Wienerberger Wall Experience tijdens de Belgian Building Awards bovendien zelf beloond met de Best Experience Award. Daarvoor ging de jury op zoek naar exposanten die een fysieke, mentale en financiële ruimte creëren om bezoekers op een speelse en verrassende manier met hun producten te laten interageren.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Wikkelcapes, poncho's en badjasjes zijn geschenkartikel bij uitstek

Badcapes worden vanaf dag één veelvuldig gebruikt. Ze zijn dan ook een uitstekende cadeautip, dankzij hun multifunctionaliteit: na het bad, in de box en zelfs in auto- of wipstoel. Twee of drie stuks zijn welhaast een must. Er is volop keuze qua kleuren, materialen en uitvoeringen. Poncho's zijn dan weer vooral bedoeld voor gebruik buitenshuis, specifiek voor iets oudere kindjes. Badjasjes, ten slotte, bewijzen prima diensten om na het wassen lekker ingeduffeld nog wat te spelen.

Ten huize van O-lijfje

Baby- en kinderspeciaalzaak O-Lijfje in Mortsel bestaat ondertussen 22 jaar en verhuisde afgelopen zomer naar een nieuwe locatie. In het nieuwe pand, dat vier keer meer ruimte biedt, kan zaakvoerster Vanessa haar visie op geboortelijsten nog beter uitwerken. Elke klant krijgt er een persoonlijke aanpak en na het peilen naar hun specifieke smaak en wensen wordt er een optimaal lijstje samengesteld. Dit alles met een eerlijk en correct advies.

Verkooptips slaapkamers

De verkoop van kinderslaapkamers binnen de detailmarkt staat onder druk. Laat dat echter geen reden zijn om die productcategorie in te laten dommelen. Babybedjes en toebehoren blijven immers een productcategorie met enorm veel verkooppotentieel: ze spelen in op de basisbehoefte van elke baby, met name een gezonde nachtrust. Daar heeft elke aanstaande ouder natuurlijk oren naar.

Verkooptips voor slaapkamers

De verkoop van kinderslaapkamers binnen de detailmarkt staat onder druk. Laat dat echter geen reden zijn om die productcategorie in te laten dommelen. Babybedjes en toebehoren blijven immers een productcategorie met enorm veel verkooppotentieel: ze spelen in op de basisbehoefte van elke baby, met name een gezonde nachtrust. Daar heeft elke aanstaande ouder natuurlijk oren naar.

Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine