- 07 augustus 2019
- Door Charlotte De Noose
- | 4 min. leestijd
- | Bron: Argus
Buitenkans: exposant geeft exclusieve promo aan elke bezoeker
Dat de hele retailsector het zeer zwaar heeft, is niet fijn om telkens weer te horen. Het goede nieuws is dat Trade Mart Brussels de retailer graag helpt om stand te houden in dit landschap. En wat meer is: voor u als onafhankelijke retailer zijn er toch wel opportuniteiten. U zit niet in het ‘goedkope segment’ van de markt, met minder leuke of ‘wegwerpproducten’, noch aan de andere kant waar duurdere en exclusieve artikelen te koop zijn. De consument heeft nood aan het middensegment. Taak is om u te onderscheiden van zaken in uw buurt, met de juiste selectie van producten en door voor beleving te zorgen in uw winkel. Want ook dát is een reden voor de consument om tot bij u te komen.
Dit is een premium artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PREMIUM artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.