Renson vijfde keer Trends Gazelle West-Vlaanderen

Renson opnieuw Trends Gazelle West-Vlaanderen

Tijdens de uitreiking van de Trends Gazellen werd Renson Sunprotection-Screens uitgeroepen tot Ambassadeur van West-Vlaanderen in de categorie Grote bedrijven. Renson dankt die eer door zijn prestatie als snelst groeiende onderneming. 
Renson was in 2015 ook al eens laureaat, toen nog als Middelgrote onderneming. De Ventilation-tak van Renson was al 3 keer Trends Gazelle (2008, 2009 en 2010).
De redacties van Trends en Tendances selecteren jaarlijks voor elke provincie zo'n 200 Trends Gazellen in drie categorieën (kleine, middelgrote en grote bedrijven), op basis van hun groeicijfers. 
Renson dankt de prijs aan zijn meest recente business unit 'outdoor living', die verantwoordelijk is voor de sterke groei. "There's no speed limit on innovation", zo noemt CEO Paul Renson het succes. "We hebben heel veel aandacht voor onderzoek en ontwikkeling en nog steeds hebben we meer ideeën dan capaciteit om die uit te werken."
Op 22 maart worden ook nog de nationale Trends Gazellen gekozen uit de provinciale ambassadeurs. Afwachten of Renson dan ook op nationaal vlak de snelst groeiende grote onderneming is.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

De laatste trends in de baby- en kinderbranche?

Trade Mart Brussels organiseert twee keer per jaar haar befaamde Kids World Days. Tijdens dit driedaagse kick-off evenement maak je een ontdekkingsreis doorheen de allernieuwste collecties uit de baby- en kinderbranche. Zowel gevestigde merken stellen er hun artikelen tentoon, maar evengoed kan je er terecht voor nicheproducten van jonge ondernemers. De line-up is elke editie weer even verrassend, uniek en afgestemd op de laatste ontwikkelingen in de branche!

Trends herfst-winter 2018-2019

De herfst/winter 2018-19 is een harmonieus seizoen dankzij de afwisseling van tegengestelde en complementaire thema' s. Front en Play zijn actieve en energieke stromingen, terwijl Dream en Off kalme en spirituele stromingen zijn. Het seizoen nodigt ons uit om van standpunt te veranderen en onze levensstijl in vraag te stellen om nieuwe ideeën naar voren te brengen.

Trends kids lente/zomer 2018

Na een seizoen, gericht op vreugde, kalmte en het innerlijke, nodigt de zomer van 2018 ons uit om rond te kijken en acties te ondernemen voor het gemeen­schappelijke welzijn om onze grondstoffen en onze planeet te bewaren. De burger­initiatieven die overal opduiken zoals ecologische oases, Fairtrade oplossingen die de spaarzaamheid nieuw leven inblazen in de prêt-à-porter, slow-, eco-, biovoedsel van bij ons, stadsmoestuinen enz. En ook flatsharing, knowhow, carpoolen ..

5 vragen die leiden naar ideale verzorgingstafel

Mama's en papa's spenderen heel veel tijd aan de verzorgingstafel, dus die is het best zo comfortabel en praktisch mogelijk. Bovendien staat een dergelijke tafel vaak in de leefruimte of op de babykamer. Met andere woorden: het oog wil ook wat. Rekening houden met de heersende trends is dus een must. In dit artikel gaan we na wat er vandaag zoal op de markt is en hoe je de klant het best begeleidt bij de aankoop van een verzorgingstafel.

Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine