G-brood bij de bakker voor het goede doel

Ten voordele van sporters met een beperking

In samenwerking met Zeelandia lanceert G-sport Vlaanderen vzw bij warme bakkers een nieuw brood ten voordele van sporters met een beperking. Per verkocht G-brood gaat 7 eurocent naar de campagne ‘Supporters voor G-sporters’. Deze campagne zamelt geld in waarmee sportclubs, instellingen, zorgcentra en scholen nieuwe sportmaterialen kunnen aankopen voor sporters met een beperking. Acteurs en ex-bakkers Jan Van Looveren en Peter Thyssen zetten hun schouders mee onder het G-brood. Voor de productie van het brood werd samengewerkt met grondstoffenproducent Zeelandia. “Vanuit Zeelandia hebben we al vele jaren een warm hart voor G-sport”, verklaart CEO Christian Van Strydonck. “Het gaat om een haverzemelenbrood: lekker en gezond. We zijn dan ook heel trots dat we hiermee G-sport vooruit helpen en vooral dat we bakkers mee kunnen stimuleren om een goed doel te steunen”, klinkt het. Momenteel nemen er al meer dan 300 bakkers uit heel Vlaanderen deel aan het initiatief van het G-brood, goed voor zo’n 40.000 verkochte G-broden. Het G-brood wordt verkocht in een speciaal ontworpen broodzak waarmee je meteen ook de oproep krijgt om supporter te worden voor G-sport. Een overzicht van de deelnemende bakkers vind je makkelijk op de website www.supportersvoorgsporters.be/g-brood

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Klantgericht en praktisch advies primeert bij Bollebuik

Twee jaar geleden deden Jo-Ann en haar man een drastische carrièreswitch en namen een winkel over. Geen typische babyspeciaalzaak, maar een leuke boetiek voor kinderen tot en met tien jaar. En dat vertaalt zich ook meteen in hun visie: ze willen een klantenrelatie van tien jaar. Naast een uitgebreid gamma waar de nadruk op lokale en duurzame merken ligt, kun je bij Bollebuik ook terecht voor zeer professioneel en vooral praktisch advies. De kolfkamer is hier het perfecte voorbeeld van. Een unieke service waar wekelijks tal van mensen gebruik van maken.

Nachtlampjes voor altijd en overal

In het interieur van de baby- of kinderkamer zijn lampen onmisbaar – zowel praktisch als decoratief. Ook nachtlampjes horen daarbij. Van staande lampjes tot lichtslingers – elk type nachtlampje heeft zijn eigen functies en dient een bepaald doel.

Klanten komen van ver om Cilou Babystore te bezoeken

Ex-Miss België Cilou Annys opende op 6 januari 2017 de deuren van haar eigen babyspeciaalzaak samen met haar man Désiré Steevens. Cilou Babystore focust op alles voor kindjes van 0 tot 2 jaar. Service is het stokpaardje van Cilou en Désiré. Door klanten efficiënt te begeleiden, kan je het verschil maken met grote ketens en onlineshops, vinden zij. Ook voor maatwerk kan je bij Cilou Babystore terecht.

Producenten van kinderwagens omarmen veelzijdigheid

Comfort, compactheid en prijs. Dat zijn de drie voornaamste speerpunten waarop (toekomstige) ouders beslissen bij de aankoop van een buggy of wandelwagen. Al spelen ook kwaliteit en duurzaamheid een grote rol en liggen de eisen op het vlak van looks tegenwoordig eveneens hoger. Veel merken spelen daarop in met special editions en gelimiteerde uitgaven. Verder is er vandaag de dag heel wat keuze voor actieve ouders. Wandelen, fietsen, longboarden, op reis gaan … Je kunt er samen met je kind van genieten.

Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine