Dossche Mills drijft service nog verder door met nieuwe website

De prioriteit van Dossche Mills is persoonlijke service op topniveau leveren. Die wordt nu doorgetrokken naar het onlinekanaal. De bakker/patissier kan er dag en nacht terecht voor alle courant verkochte producten en hun specificaties, om zijn bestelling door te geven of om een vraag te stellen aan de experten van Dossche Mills.
Nog meer service
De nieuwe website van Dossche Mills maakt samenwerken nog makkelijker. Producten, evenementen, nieuwsberichten, inspiratie … alle informatie is eenvoudig voorhanden op het nieuwe online platform. En het mooist van al: door in te loggen met een persoonlijke account wordt de content op maat van de bezoeker gesneden. Het aantal recepten wordt continu uitgebreid en de online service wordt nog persoonlijker. Dat werkt een stuk efficiënter en bespaart de bakker een pak tijd.
Midden in de nacht
Makkelijk bestellen
Alle courant verkochte producten van Dossche Mills kunnen makkelijk worden geraadpleegd. De specificaties kunt u voortaan 7/7 de klok rond bekijken of downloaden in de vernieuwde klantenzone. “Bestellingen doorgeven kan de bakker op elk moment van de dag, de nacht of de week,” zegt Caroline Vanderbauwede, marketing manager. “Een klant die vaak dezelfde producten van Dossche Mills gebruikt, hoeft zijn bestelling niet telkens opnieuw helemaal in te tikken. Producten kunnen makkelijk opnieuw besteld worden vanuit een vorige online bestelling, of vanuit een handig favorietenlijstje.”
Brug naar baktechnische adviseurs
“Een klant die met een technische vraag zit, krijgt altijd ondersteuning van onze baktechnische adviseurs. Via de nieuwe site kan de bakker hen rechtstreeks zijn vraag stellen. Het blijft natuurlijk zo dat ze nog altijd ter plaatse kunnen komen om het bakproces samen met de klant te bespreken om het proces te optimaliseren.”
Kijk snel op www.dosschemills.com.
CLEMENCE DOSSCHESTRAAT 1
9800 DEINZE
+3293814444
info@dosschemills.com
www.dosschemills.com

