Verlichtingscampagne Hella mikt op veiligheid

Zien en gezien worden met goed afgestelde koplampen

Tijdens de winter is een goede verlichting essentieel voor de veiligheid in het verkeer. Hella start daarom met de Verlichtingscampagne, om de aandacht te vestigen op het belang van goede verlichting en veiligheid op de weg. Onder het motto “zien en gezien worden” ondersteunt Hella de groothandel, garages en dus ook de weggebruikers. Met speciaal samengestelde actiepakketten voor de grossier en de groothandel kan Hella namelijk een optimale beschikbaarheid in de markt garanderen. Met goede verlichtingsproducten alleen ben je er nog niet. Lampen moeten bijvoorbeeld ook goed worden afgesteld. Hella voorziet daarom in professionele lichtafstelapparatuur voor de garagist. Naast actiepakketten en de middelen voor een goede afstelling zorgt Hella in de donkere maanden ten slotte ook voor technische service. Daarnaast ontvangt de besteller een unieke retro poster op plexiglas.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine