Hella zoekt unieke werkplaatsen

Werkplaatsen kunnen deelnemen tot 20 november 2017

Hella heeft de wedstrijd 'Masters at Work' gelanceerd die loopt tot 20 november 2017. Hella zoekt bijzondere werkplaatsen met coole medewerkers, chique auto's of een prachtige locatie. Wereldwijd kunnen garages uit verschillende landen deelnemen aan deze actie: naast Nederland en België loopt de wedstrijd ook in Australië, India, Verenigde Staten, Mexico, Brazilië, Zuid-Afrika, Rusland, Groot-Brittannië, Frankrijk, Polen, Spanje en Duitsland. Deelnemers kunnen direct op de campagnewebsite inschrijven of door klanten worden genomineerd. Het enige dat werkplaatsen moeten doen, is een korte motivatie en enkele foto’s insturen. Onder alle aanmeldingen kiest een Hella jury 13 winnaars, die een exclusieve fotoshoot krijgen met Rafael Neff. Deze fotograaf maakte onder meer de foto’s van auto-onderdelen voor de Automechanika Kalender 2016. De foto’s van de 'Masters at Work'-wedstrijd komen in de Werkplaats Kalender 2019. Daarnaast ontvangen de winnaars een bijzondere award en een prijzenpakket ter waarde van 500 euro. Onder alle deelnemers en tipgevers worden ook enkele prijzen verloot. Voor meer informatie: https://www.Hella-contest.com/nl/.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Gerelateerde artikels

Klantgericht en praktisch advies primeert bij Bollebuik

Twee jaar geleden deden Jo-Ann en haar man een drastische carrièreswitch en namen een winkel over. Geen typische babyspeciaalzaak, maar een leuke boetiek voor kinderen tot en met tien jaar. En dat vertaalt zich ook meteen in hun visie: ze willen een klantenrelatie van tien jaar. Naast een uitgebreid gamma waar de nadruk op lokale en duurzame merken ligt, kun je bij Bollebuik ook terecht voor zeer professioneel en vooral praktisch advies. De kolfkamer is hier het perfecte voorbeeld van. Een unieke service waar wekelijks tal van mensen gebruik van maken.

De laatste trends in de baby- en kinderbranche?

Trade Mart Brussels organiseert twee keer per jaar haar befaamde Kids World Days. Tijdens dit driedaagse kick-off evenement maak je een ontdekkingsreis doorheen de allernieuwste collecties uit de baby- en kinderbranche. Zowel gevestigde merken stellen er hun artikelen tentoon, maar evengoed kan je er terecht voor nicheproducten van jonge ondernemers. De line-up is elke editie weer even verrassend, uniek en afgestemd op de laatste ontwikkelingen in de branche!

Vernieuw, maar met mate

Verkooptips slaapkamers

De verkoop van kinderslaapkamers binnen de detailmarkt staat onder druk. Laat dat echter geen reden zijn om die productcategorie in te laten dommelen. Babybedjes en toebehoren blijven immers een productcategorie met enorm veel verkooppotentieel: ze spelen in op de basisbehoefte van elke baby, met name een gezonde nachtrust. Daar heeft elke aanstaande ouder natuurlijk oren naar.

Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine