Gardena traint detailhandel

Trainingsprogramma afgerond

Vlak voor de start van het tuinseizoen heeft Gardena haar trainingsprogramma Gardena On Tour afgerond. Op maandag 6 en dinsdag 7 februari zijn de verantwoordelijken van tuincentrumketens, individuele tuincentra en andere Gardena verkooppunten getraind in de werking van het nieuwe en bestaande assortiment en is er stil gestaan bij de USP’s. Voor deze gelegenheid ontwikkelde het sales en marketing team van Gardena een uitgebreid trainingsprogramma met tekst en uitleg over het MicroDrip systeem , sprinklersysteem, elektrisch gereedschap, het Gardena smart system in combinatie met de robotmaaiers en benzine gereedschap van McCulloch. De training was zo ingericht dat naast de basistheorie er ook ruimte was de werking van de producten te ervaren en de kennis van het MicroDrip- en Sprinklersysteem verder te verdiepen. Commercieel directeur Paul Rebergen: “Gardena on Tour geeft ons de gelegenheid om in een korte periode onze partners die direct betrokken zijn bij de verkoop van onze producten, te trainen in de werking van ons assortiment. Dat zijn de ambassadeurs voor onze producten. Gezien de vele positieve reacties van de deelnemers hebben wij de Gardena on Tour alvast in de planning gezet voor 2018.”

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine