- 25 maart 2019
- Door Stefan Acke
- | 6 min. leestijd
- | Bron: Professional
METAMECHELEN WIL OPEN MERKENWINKEL ZIJN
RESOLUTE KEUZE VOOR EIGEN WINKELCONCEPT

Metamechelen verenigt een ijzerwarenhandel en een toonzaal voor huishoudelektro. De zaakvoerders trokken het toonzaalconcept consequent door en presenteren ook de gereedschappen en machines op een manier die veeleer aan een showroom doet denken: met grote, meterslange displays per merk en heel veel ruimte tussenin. Met de winkel, die nu iets meer dan een halfjaar open is, wilden Kurt Rondou en Gilles Leclef helemaal van nul beginnen. “Het is makkelijker om iemand over te nemen, maar we wilden echt ons eigen ding doen." (nvdr.: Gilles Leclef is ondertussen niet meer werkzaam bij Metamechelen)
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer