- 20 juni 2016
- | 4 min. leestijd
- | Bron: Retail Professionals
LEDS MEER DAN OOIT BELANGRIJKSTE LICHTBRON BIJ WINKELVERLICHTING
Streven naar goede combinatie van algemene en accentverlichting
Het is bewezen: licht doet kopen. Talrijke wetenschappelijke studies en testcases hebben in het verleden al aangetoond dat het juiste licht op het juiste product de aandacht trekt van de consument en dus aanzet tot kopen. Essentieel is om de verlichting correct aan de loopgangen aan te passen en de rekken correct aan te lichten.
Dit is een plus artikel. Abonneer om dit artikel verder te lezen.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer