- 27 april 2017
7,5/10 voor Belgische winkelketens
7,5/10 voor Belgische winkelketens Assortiment wordt belangrijker voor babyspeciaalzaken Afgelopen jaar hebben 204.000 consumenten de Belgische winkelketens en webshops beoordeeld. Dit naar aanleiding van de verkiezing 'Beste Winkelketen van het Jaar'. De Belgische consument hecht steeds meer waarde aan het assortiment en de prijskwaliteitsverhouding van producten in de winkel. Afgelopen jaar hebben 204.000 consumenten de Belgische winkelketens en webshops beoordeeld: Gemiddeld krijgen winkelketens een rapport van 7,5/10 op een totaal van 9 selectiecriteria. In fysieke winkels winnen assortiment en prijskwaliteitsverhouding aan belang. Voor webshops blijken de prijskwaliteitsverhouding en promoties de meest belangrijke beoordelingscriteria te zijn, terwijl service het minst naar waarde wordt geschat. Voor winkels baby en kind zijn volgende criteria belangrijker geworden: assortiment (+4,2%), terwijl prijskwaliteit minder belangrijk is (-2,6%).
Gratis dit artikel lezen?
Registreer en word gratis online abonnee
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u de newsletter. De newsletter kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van de newsletter.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.