7,5/10 voor Belgische winkelketens

Assortiment wordt belangrijker voor babyspeciaalzaken

Afgelopen jaar hebben 204.000 consumenten de Belgische winkelketens en webshops beoordeeld. Dit naar aanleiding van de verkiezing 'Beste Winkelketen van het Jaar'. 
De Belgische consument hecht steeds meer waarde aan het assortiment en de prijskwaliteitsverhouding van producten in de winkel. Afgelopen jaar hebben 204.000 consumenten de Belgische winkelketens en webshops beoordeeld: Gemiddeld krijgen winkelketens een rapport van 7,5/10 op een totaal van 9 selectiecriteria. In fysieke winkels winnen assortiment en prijskwaliteitsverhouding aan belang. Voor webshops blijken de prijskwaliteitsverhouding en promoties de meest belangrijke beoordelingscriteria te zijn, terwijl service het minst naar waarde wordt geschat.
Voor winkels baby en kind zijn volgende criteria belangrijker geworden: assortiment (+4,2%), terwijl prijskwaliteit minder belangrijk is (-2,6%).

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 
Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine