MeubilairPremium

Diversifieer in stijl, merk en prijsrange

Haal verschillende stijlen in huis, variërend van klassiek tot modern. Zo biedt u niet alleen voor elk wat wils aan, maar geeft u uw klant ook het gevoel dat hij in uw winkel een mooi 'totaalbeeld' krijgt van het huidige marktaanbod, waardoor hij minder snel geneigd zal zijn om 'toch nog eens elders rond te kijken'. Een twee- à drietal merken is een absoluut minimum. Zorg er ook voor dat u met uw merkenselectie een breed prijsspectrum bestrijkt. Op die manier kunt u uw klanten heel concreet, aan de hand van specifieke toonzaalmodellen, uitleggen waarom het ene bedje duurder geprijsd is dan het andere. Stem de boven- en ondergrens van uw prijsrange uiteraard wel af op uw specifieke doelgroep. Behoren uw klanten tot het hogere segment, dan kunt u ook duurdere kamers aanbieden. Behoren uw klanten tot het lagere en middensegment, dan kunt u niet om de concurrentie met IKEA heen, en zal de prijsdruk groter zijn.

Wat heb je nodig

Krijg GRATIS toegang tot het artikel
of
Proef ons gratis!Word één maand gratis premium partner en ontdek alle unieke voordelen die wij u te bieden hebben.
  • checkwekelijkse newsletter met nieuws uit uw vakbranche
  • checkdigitale toegang tot 35 vakbladen en financiële sectoroverzichten
  • checkuw bedrijfsnieuws op een selectie van vakwebsites
  • checkmaximale zichtbaarheid voor uw bedrijf
Heeft u al een abonnement? 

Meer weten over

Print Magazine

Recente Editie
04 oktober 2018

Nu lezen

Ontdek de nieuwste editie van ons magazine, boordevol inspirerende artikelen, diepgaande inzichten en prachtige visuals. Laat je meenemen op een reis door de meest actuele onderwerpen en verhalen die je niet wilt missen.

In dit magazine