- 02 januari 2019
- | 3 min. leestijd
- | Bron: Kiosk
VERDER DENKEN DAN KLASSIEKE AANBOD IS SLEUTEL TOT SUCCES
Twee nieuwe dagbladhandelaars aan het woord
Steeds meer dagbladhandels sluiten de deuren. Toch vinden sommige ondernemers het de moeite waard om een zaak over te nemen of een nieuwe zaak te openen. Bovendien valt het op dat ze hun en de toekomst van dagbladhandels helemaal niet negatief tegemoet zien. Persoonlijk contact en een gevarieerd verfrissend aanbod zijn de dag van vandaag de sleutels tot succesvolle winkels in de dagbladbranche.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis verder gaan?
Registreer en krijg gratis toegang tot 1 PLUS artikel/video
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer