UITBREIDEN MET DROOGKUIS EN BAKKERIJ: SUCCESFORMULE VOOR DE LETTERTRAP

Ten Huize Van De Lettertrap Joël Verbeeck“Je moet durven risico's nemen. Als iets niet werkt, stop je er simpelweg mee"

De jonge ondernemer Joël Verbeeck (33) is zaakvoerder van de Lettertrap. Sinds de opening van zijn nieuwste vestiging in Bornem vorig jaar, staat de teller van het aantal winkels onder zijn hoede al op drie. Hij pleit voor een alternatieve term voor 'krantenwinkel'. “Dat woord is voor mij passé. Goed draaiende dagbladhandels moeten constant durven diversifiëren en afwijken van hun core-business. Anders red je het anno 2019 niet."

Je kan dit artikel volledig lezen na registratie

Reageer

 

Kleurenschema
Aantal tegels per rij
Beeldverhouding
Weergave
Hoeken afronden
0

Welkom bij Kboetiek 

Kboetiek maakt gebruik van cookies om uw gebruikservaring te optimaliseren en te personaliseren. Door gebruik te maken van deze website gaat u akkoord met Het privacy- en cookiebeleid.