- 29 augustus 2019
- Door Veerle Beirnaert
- | 4 min. leestijd
- | Bron: Shoes
DUIZEND HARTJES OM DE DETAILHANDEL TE ONDERSTEUNEN
Een online tsunami kan het tij doen keren
La Bottega zou de deuren sluiten. En dan toch niet, gelukkig maar... Het bleek een stunt van Unizo te zijn, om het ‘winkelhieren’ een boost te geven. Het nieuws sloeg in als een bom. En de reacties op de sociale media kwamen aan als een tsunami. Bij Unizo gingen ze voor een shockeffect. Dat was een must, want dan pas gaan mensen hun gedrag veranderen. De Winkelhier-campagne heeft emoties losgemaakt en dat is nog maar een begin, want deze actie wordt nog verder uitgebouwd. Zo kom je tot resultaten op lange termijn, net als de Bob-campagne.
Dit is een plus artikel
Abonneer om dit artikel te lezen
Gratis beperkte toegang
Registreer en ontvang wekelijks toegang tot PLUS artikels
Ben je al abonnee?
Meld je aan en krijg toegang tot de website
Door te registreren ontvangt u het online magazine. Het online magazine kan u te allen tijde en zonder verdere formaliteiten opzeggen. Wij garanderen u dat uw e-mailadres en andere persoonlijke gegevens nooit aan derden worden doorgegeven en enkel gebruikt worden voor het versturen van het online magazine.
Door u in te schrijven, gaat u akkoord met De privacyvoorwaarden.
Reageer